mail+381(0)34 / 356 - 900

info-line Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

  

domeni-akcija

Tehnička podrška

support copyDa li imate problema u korišćenju naših proizvoda? Znate li koji je najefikasniji način da rešite neki tehnički problem?

Obratite se našoj tehničkoj podršci, pošaljite nam tiket  na e-mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. . Slanje tiketa možete obaviti i direktno iz Korisničkog portala.

Napomena: Tehničku podršku pružamo isključivo putem tiket sistema ili registrovane e-mail adrese korisnika, zbog sigurnosti i evidencije naših postupaka i obradjenih zahteva. Prosečno vreme za odgovore je manje od 30 minuta.

U WebPortal-u korisnici mogu da dobiju tehničku podršku od iskusnih inženjera. Svaki problem rešava se profesionalno, korišćenjem velike interne baze znanja, iskustva i simulacije problema.

Pre poziva našeg korisničkog servisa, ili slanja mail-a pripremite sledeće podatke:

  • detaljan opis problema
  • podatke o proizvodu – naziv i verziju
  • podatke o korisniku - ime, prezime, telefonski broj, elektronsku i poštansku adresu
Kako bi Vam pomogli u bržem i efikasnijem rešavanju problema pogledajte
našu bazu najčešće postavljanih pitanja pre nego nas kontaktirate

E-mail

Domeni

Postavljanje sajta

FAQ

emailKreiranje email naloga, aktiviranje i podešavanje anti-spam filtera... domainSve informacije vezane za registracju, transfer, istek i produžetak registracije... ftpOvde ćete pronaći uputstva za postavljanje vašeg sajta na server i rešavanje problema do kojih može doći u tom procesu faqOvde možete pronaći osnovne informacije o našim uslugama koje vam mogu pomoći pri odabiru hosting paketa

brendovi